Thursday, April 7, 2011

-My NeW LiFe-

 aku tngah biasa kan diri aku ngan khidupan aku yg baru.aku rase mcm kekok pon ade mcm bdak bru nk hidup.duduk kat jb nie mcm ank dara dok je terperap dlm rumah....I MISS SEREMBAN!!!!!!!!!!!!

-DeMaM-

 dah seminggu aku demam sejak ank buah aku si wawa demam abes 1 rumah berjangkit.pas2 g klinik dr leh ckp aku suspek denggi konghajo wat takut aku jew...harap2 x jadi la cm tu.susah beb kalu aku suspek denggi nie,kalu aku kat hospital spe nk g jage.

Saturday, March 12, 2011

-JuSt AriVed-

Bwu je smpai jb.tapi kalu dok sini kena wat keje 2 la ini la tnsion.cube kalu aku dok srmban relax jeeee...tapi k gak.ble dpt ngok my family berkmpul...tapi rndu gak kat srmban.my friend..my girl****** sume 2 la.

Thursday, February 24, 2011

-Old n New school-


-Bye2 SMK DATO SHAHRDIN-
msti aku rindu punye ark kat sekolah nie
2 taun aku kat sekolah nie,kwn2 aku sume kat sekolah nie



-HELLO SMK ULU TIRAM-

   Aku x tau la mcmane skolah baru aku
    baek ke buruk kew.tapi aku harap skolah nie skolah yg baek,pelajar yg baek,cikgu yg baek
    dan aku dpt kwn yg baek

Wednesday, February 23, 2011

-Moving out-




-Banyak x brg aku.aku nie dh nk pndah dr SRMBAN ke JB.jauh dohhh.nasib baek naik loriii kalu naek kete mau brape trip nk wat 2.pnat doh aku kemas sume brg2 nie.makan mase 3 hari nk kemas sume bnda nie.

-Pabila ku bosan-



-Aku x tau la lukisan aku nie lawa ke x,tapi yg pasti bg aku LAWA.Aku sje je wat bnda nie BORING la kate kan.Ape2 hal nk sruh aku lukis kew ape kew JUST CALL ME.korang x rase lawak kew.ade ke org lukis gmbar tempayan,baldi n pasu....................ADOYAIII

Saturday, February 19, 2011

-kENDURI...-

Ari nie aku ingat nk pge kenduri kahwin pakgat aku A.k.a Chin PEng.Ari nie dye kahwin.Aku ingat nk pgi,tapi perangai bdak nie mcm sial.skejap nk pgi,skejap x nk pgi pening aku.aku nk jumpa pakgat lagi sorang 2 Halim.tapi hajat x kesampaian.Alah x pe laaaa.